THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 28, 2009

Yong TAG Yie....


Mereput, yong..?? Aku rase macam nak cerita semuanya dalam blog sampai x tercerita.. huhu...macamana tuh...lagipon dari zaman muda2 dolu aku mmg xsuke karangan...

sebab hg dah tag gue...terpaksalah aku jawab....


1.Apa perasaan anda sekarang?
Bosan.. Malas.. Xde mood nak blajar sebab tengah pk masalah yang sangat kompleks sekarang...
Cita2 n impian umur 25tahun macam xtercapai jer..huhu
tolong aku....

2. Saya nak makan?
ermm...kuih karas... korang penah dengar x..?? Cariklah kat bahagian utara.. sedap woo...

3. Saya x suka?
bile yang dirancang xmenjadi..huhu.. tapi mesti de hikmah smua tu..

4. Impian saya?
sama je macam impian org len.. Nak dapat keje, nak kawen, nak idop bahagia bersama keluarga+keluarga baru

5. Haiwan yang saya x suka?
of coz.... ULAR..!!!!!!!! aku akan buka judo peringkat 18 even hanya gambar menate tuh depan mata...

6. Saya harapkan?
rezeki keluarga ku datang melimpah2.... huhu.... Amin~~

7. Jika saya boleh putarkan masa?
aku nak rancang baik2 masa depan aku @ masa sekaranglah...
banyak sangat yang terlepas dan melepas....

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
still maintain muda... dah beranak pinak..haha~ dah de keluarga bahagia... kerjaya yang stabil.. n dapat g cuti2 whole family (umiayah, adeqberadik(7org), iparduai, n cucu2 atuk nema) ke luar negara....

9. Handphone saya adalah sebuah?
buku nota...segala maklumat tambahan family n kawan2 macam alamat, ic no, DOB, no matrik n dll... ado blako...

10. Saya pernah bercenta sebanyak?
biarlah rahsia...~~ yang sekarang..yang paling n amat2 dicintai..
ewwaahhh, ewaahhh...~~hehe

11. Saya suka pada?
kehidupan yang simple... asal cukup segala keperluan, asal bahagia..dapat keREDHAanNYA..
aku xperlukan rumah besar, kereta mewah, duit dlm bank bertimbun2, tetapi jiwa KOSONG..
dats y aku nak suami yang simple...macam ayah kesayanganku..simple seyh...best!!!

12. Kawan-kawan saya...?
adalah yang selalu dirindui... tapi xnak selalu jumpa....kenapa? sebab klu dah selalu jumpa, xjadi rindu plak kan

13. Pernah dikhianati?
terasa seperti dikhianati...penah...
dikhianati betol2, macam xde.... klu de pon, not a big deal...
aku masih mampu berdiri di atas BUMI ALLAH ni...

14. Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
buat bodo jer... orang macam tu bile kena balik kat die baru sedar...
SO, tunggu saat die kena khianat, n time tu meh kite ramai2 buat ombak besar sambil bertepok tangan!!
yeah~



Senaraikan 8 orang untuk di tag
ermm..kawan aku mane ramai pon...
smua dah hg rembat yong..jadi yg tinggal..

~ zulaika (sebabkan ko byk masa free..luangkan lah sket ek)
~ bang ayie (ala..sesama 'kembar'..xkan xleh tolong kan..)
~ Qucai (Mr daun Qucai...bleh lah yer..hehe)
~ pejal (hahaha...sape soh tersenarai dalam list aku yg sikit nih, xpasal2 kena)

0 oranges :):